Žampiony s mascarpone

Jednou za námi přijel kamarád, vegetarián. Jsme spíš masoví lidé a jeho náhlá změna stravování mě dost překvapila. Ve vší úctě vůči lidem, kteří mají jiný styl stravování než všežravý...vozte si s sebou svoje jídlo :D! V lednici nic moc, tak jsem udělala žampiony na gril z toho, co jsem našla a od té doby je dělám na každou grilovačku :D. Zmizí jako první a ještě se lidi dohadují, čí bude ten, co se dodělává :). V grilovací sezóně není těžké sehnat pořádné žampiony s velkým kloboučkem. My grilujeme ale i v lednu, tak prostě kupuju, co je :).
 
250 g mascarpone rozmíchám s bylinkami, které mám po ruce. Přidám sůl, pepř, případně česnek (když si vzpomenu) a půlku nakrájeného hermelínu na kostičky. Já žampiony loupu, někdo ne. Odstraním nožičku a houby promíchám s olivovým olejem. Plním připravenou směsí a házíme na gril :). Pokud náplň zbyde, mažeme ráno na chleba :).
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky