První pomoc při průjmu - Rýžový odvar

Tak jo. Mates průjem, můj drahý muž střevní chřipku. Jediná já ještě držím, ale co není, může být :D. Pračka nestíhá, naštěstí je hezky a rychle to schne.
Tento článek není zrovna asi objev roku, ale třeba to také někomu pomůže, když bude v koncích jako já poslední dny. Mates už nechtěl jíst vůbec nic. Na tohle nejsem vůbec zvyklá, on je docela jedlík, taky má lehce přes jedenáct kilo v jedenácti měsících :D. Takže pro mě docela nezvyklá situace. Průjem už měl, ale jedl. Tohle bylo ale něco úplně jiného. Když už se mi do něj podařilo dostat banán nebo mrkev, šlo to hned ven. Ani pampers nestíhaly :). Další rada - podat hylak (mimochodem ho zkuste ochutnat, žádná hitparáda). Tak ten mi vrhnul i můj drahý, natož Mates...po pravdě jsem už ze zoufalství i brečela :D. Nutit do jídla Matese, pak miláčka...očistec :D.
Co se mi osvědčilo, byl rýžový odvar. Dejte prostě vařit dvě lžíce rýže do litru vody na jednu hodinu. Poté rozmixujte tyčákem a cpete to do nich, co se vejde :D. Za pár hodin se stav neuvěřitelně zlepší :). Zbylý odvar uchovávám v lednici maximálně 24 hodin.
Pokud vám to nepije dobrovolně, rozmixujte to s banánem. Mates toho vypije o dost víc, když je to ochucené :).
 
Jdu si dát panáka :).
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky