Mangové rolky

Po střeše se dávají dohromady vnitřky. Nahoře je to v podstatě takové staveniště, ale dá se to :). Mates si během rekonstrukce střechy zvykl na různé zvuky, jako vrtání a podobně, takže tohle ho rozhodně nemůže rozhodit :). Naše úkoly doma jsou pro srpen rozdělené jasně. Jiřík rekonstrukce koupelny (pro tentokrát), já svatba :D. Mimochodem jsem málem zapomněla zařídit snubáky, ale snad se to ještě stihne... Jo a Jiřík ještě nemá oblek a já večerní šaty. V podstatě nic oproti tomu, dohadovat to s hosty. Každej chce něco jinýho. Tenhle tam spát chce, tenhle ne, tenhle s tímhle jo, ale s tímhle ne... Tenhle tohle, tenhle tamto... Děs běs :). Ještě, že se plánuju vdát jen jednou :D.
Na odreagování jsem se pustila po druhé do mangových rolek. Poprvé jsem neměla potřebné věci jako silikonovou podložku a rovný plech :D. Bez těchto dvou věcí to neuděláte. Zkoušela jsem to na pečícím papíru, ale nefunguje to. Papír se nasákne, zkroutí a nevznikne pak rovná vrstva rozmixovaného manga. Plechy mám teda hodně tragický :(. Čekám na novou kuchyň, do této stoleté je snad i škoda dávat plechy od Kitchen Aid :), které plánuju rozmnožit. Na zkoušku jsem si koupila rovný plech bez krajů a luxus. Dřív jsem kupovala Tescomu, ale co jsem objevila tuhle značku a celkově server Kulina, tak to jde s mým kapesným dost z kopce :). Co se týče podložky...nešetřete na ní. A už vůbec nekupujte jiný, než značkový. Už při koupi očichávejte, zda to nesmrdí. Věřte, že pokud to bude smrdět už při koupi, pocítíte to na první zakousnutí :(. Já jsem šla nakonec do podložky od firmy de Buyer a nelituju :).
 
 
 
Mango rozmixujte a pokuste se ho rozlít do celistvé vrstvy. Snažte se, aby byla vrstva na všech místech stejně silná.
 
 
Nechala jsem to sušit v troubě na 120°C, asi 45 minut. Mám ale hodně vzdušnou troubu :D, tak si to u té své hlídejte :).
Správně usušené mango poznáte tak, že se vám od podložky pěkně odlepí. Na mango dám pečící papír, obrátím a stáhnu podložku. Pokud vám vzniknou nedosušené mapy, hoďte to ještě na chvilku i s papírem do trouby :).
 
 
Mangový plát stříhám na plátky a roluju. V původním receptu papír nesundávají, já ho tam nedávám. Mates to má spíš jako jednohubky, rovnou do pusy a rozmotat se to dá i tak.
 
 
 

Nejdřív jsem Matesovi udělala šířku tak 2 cm, ale když jsem viděla, jak to jí, rozstříhala jsem to ještě na půlku a je to teda o dost lepší :). Trénuje kousání a dost si je oblíbil :).
 

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky