Jarní těstoviny

V obchodě je chřest za super cenu a ještě k tomu český. Nepamatuji si, že bychom doma chřest někdy jedli. Na chuť jsem mu přišla až s Matesem. Není nic lepšího :). Nejdřív to měl být oběd jenom pro Matýska, ale po ochutnání jsem si taky nandala porcičku :).
Zvolila jsem malá kolínka, ale pro ty úplně nejmenší buď rozmixujeme, nebo je fajn těstovinová rýže. Na jednu porci pro malého, stačí čtvrt hrnknu suchých těstovin. Pokud chcete nějaké do zásoby, tak po uvaření promíchám s trochou olivového oleje, ony se potom v lednici nelepí :).
Pro malou a vekou porci jsem dala do páry asi 150 g pórku (bílou část), 8 kousků zeleného chřestu (zbaveného dřevnatých konců), malou cuketu a kousek fenyklu. Při mixování jsem přidala několik stonků meduňky. Pro větší děti je možné dát lžíci citronové šťávy a pár lístků bazalky, to je taky dobrota :).
 
Při podávání promíchám s lžící Gran moravie.
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky