Rizoto z trouby

Dřív jsem dělala rizoto v pánvi, jen na plotně a není to ono. Po objevení tohoto receptu už u nás jiné, než z trouby, nebude. Pokud to teda nebude to pravé, italské :).
 
Půl kila krůtího si nakrájím na malé kousky. Jelikož část šla i pro Matese, brala jsem to opravdu zodpovědně :D. Osmahnu na pánvi do zlatova a na závěr přidám bylinky. Vybrala jsem kmínový tymián, citrónový tymián, saturejku a oregano. Nechám ovonět a dám maso stranou. Do volné pánve hodím lžíci másla a osmahnu na drobno nakrájenou šalotku s dvěma stroužky pokrájeného česneku. Nechám restovat asi dvě minuty. Poté přihodím dva hrnky pokrájené zeleniny. V podstatě jsem vyklidila ledničku :). Dala jsem tam hrášek, zelené fazolky, mrkev, fenykl a řapíkatý celer. Nechám opékat dalších pět minut. Přidám hrnek a půl rýže (u nás jede basmati a teď přibyla i červená) a tři hrnky vývaru nebo vody. Přihodím odložené maso a vše nasypu do pekáče a peču při 180°C, cca 40 minut.
Pro nás osolím, opepřím a posypu Gran moravií :).
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky