Hrášek se zelenými fazolkami a hruškami

V zelenině jsem narazila na nádherné hrušky, tak to chce hned nějaký dobrý recept pro Matese. Ještě mi zbylo pár fazolek, tak se to alespoň všechno spotřebuje.
 
Hrušky mám celkově ráda. V létě, když se u nás dělají domácí přesnídávky, fungují skvěle jako přírodní sladidlo k jablkům a to máme jablka fakt kyselá :). V tomhle případě ani nepotlačí chuť hrášku, který Mates miluje a zároveň podpoří trávení :).
Na tento příkrm jsem použila jednu velkou hrušku, 150 g hrášku a asi 80 g zelených fazolek. Samozřejmostí je fenykl nebo kmínový vývar, jak pořád dokola píšu :). Všechno najednou hodím do parního hrnce a nechám patnáct minut povařit. Rozmixuji, přidám olivový olej. Vyšlo mi to krásně na tři příkrmy.
 
Parní hrnec je investice, které nikdy litovat nebudu. Všechno se dá dělat najednou, zdravěji, rychleji a s minimem energie.
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky