Banánové sušenky

Jedinou věc, kterou Matesovi kupuji, jsou křupky. Chtěla jsem ale i něco domácího, takže když jsem narazila na tento recept, musela jsem ho hned vyzkoušet :). Máťa mi sušenky s oblibou jí, hlavně když rostou zoubky. Mají takovou plastickou konzistenci :D, ale to je přesně to, co jsem potřebovala. Sušenky se nedrobí, bez problémů je Mates zvládne sníst do posledního kousku :).
Na dva plechy jsem dávala 1 hrnek směsi pro přípravu rýžové kaše (já použila od Babybio), 1 hrnek celozrnné mouky (dávala jsem špaldovou), 1 rozmačkaný banán, 2 lžíce kokosového oleje a 1 lžičku skořice. Při hnětení těsta přidávám vodu, podle druhu mouky 4-8 lžic.
Když se mi podařilo uhníst těsto, vyválela jsem ho na tloušťku 3 mm a vykrajovala tvary. Pekla jsem při 220°C asi 7 minut :).
Sušenky skladujte v uzavřené nádobě nebo dejte zamrazit :).
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky