Bulgur se zeleninou

Bulgur jsou v podstatě namočená, vysušená a rozdrcená zrna tvrdé pšenice. Obsahuje vitamín A, fosfor, železo, hořčík, minimum tuku a vlákninu. Takže ideál :).
Je také příjemný na přípravu. Někdo ho zalije jen horkou vodou a nechá dojít. Já jsem ho převařila ve vývaru, dle návodu na obalu. Hodně nabyde, takže jsem vařila jen 75 g suchého bulguru.
 
Jako zeleninový základ jsem povařila v páře 100 g sterilované kukuřice, 80 g hrášku, půlku pórku, jednu velkou mrkev, malou cuketu a kousek fenyklu. Zeleninu jsem rozmixovala zvlášť a při mixování přidala dva stonky čerstvé meduňky. Krásně to celé provoní :). Do rozmixované směsi jsem přidala vařený bulgur, promíchala a krátce pomixovala, aby se to pěkně spojilo :). Vyšlo mi to hezky na tři příkrmy.
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky