Muffiny se špenátem

Zítra jedeme s Matesem na jih. Je to 200 km cesta, Jíra to jezdí dvě hodiny, my to pojedeme tak čtyři :D. Teď v létě podobné situace zažíváme asi všichni :). Mám tu receptík na muffiny na cestu. Je to jeden ze způsobů, který dělám, možností je nekonečně mnoho. Jediné, co je dobré dodržovat je velikost použitých těstovin. Měly by být co nejmenší, ať vám to pěkně drží pohromadě. Můžete spojovat buď vajíčkem (pevnější muffiny) nebo jen sýrem (trochu je drobí, ale dá se to).
Nejdřív jsem si uvařila těstoviny. Na šest muffinů jsem dávala půl hrnku, ale vše záleží na jejich velikosti, chce to trochu vychytat :).
Na oleji jsem si osmahla jednu cibuli a dva stroužky česneku, pokrájených na drobno. Přihodila maso, dávala jsem králíka. Vedle v hrnci jsem si mezitím spařila listový špenát a pak rychle ochladila, rozmixovala a přidala do pánve s masem. Celé jsem to nechala chvilku povařit.
Těstoviny jsem promíchala se špenátem, 50 g parmezánu a dvěma vejci. Formu na muffiny si vymažu a plním připravenou směskou. Papírové košíčky klidně použijte, já na ně zapomněla :D. Zbylý špenát dávám k obědu třeba s bramborem nebo těstovinou.
Zapeču na 200° asi 10 minut.
Muffinky mají velké množství variant, záleží na vaší chuti. Matese zabaví hrášek nebo pokrájená paprika. Vydloube si to z toho a já mám 15 minut klid na práci :).
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky