Čokoládové muffiny

Zahrada volá! Každá chvilka, kdy je alespoň trochu slušně, je fajn. Úplně mě to po té zimě nabíjí. Člověk má hned lepší náladu! Stříhání jabloní mám za sebou, teď jsem se pustila do jehličnanů a učím se, jak je ostříhat, aby to aspoň nějak vypadalo. Jedle na skalce šla jako první a jelikož měla rozdvojený kmen, rozhodla jsem se, že jeden uříznu. V první chvíli trochu šok (takový to, jak vám v hlavě běží jen "ty vole, ty vole..." a je nutný to chvilku rozdýchávat :D), ale není to tak hrozný, jak se na první pohled zdálo :). Je bohužel nutný to nějakým způsobem zkrotit, protože na skalce už není skoro žádné slunce a brusinky s dalšími jehličnany to už moc nedávají... Tak o víkendu další kolo :). A abych měla na víkend něco k zakousnutí, upekla jsem muffiny. I když si nedělám iluze, že do soboty vůbec ještě budou :D. Já totiž čokoládu úplně miluju!

Na 12 dortíků:

125g změklého másla
160g krupicového cukru
2 vejce
200g hladké mouky
1 lžička kypřícího prášku
2 lžíce kakaa
130 ml mléka
100g rozpuštěné čokolády

Předehřeji troubu na 160°C. Máslo s cukrem vyšlehám až do světlé pěny a postupně přidám vejce. Ve vedlejší míse si promíchám mouku, prášek do pečiva a kakao a zapracuji do máslové směsi. Nakonec přimíchám mléko a čokoládu. Hotové těsto rozdělím do připravených košíčků a peču tak 20 minut. Před vyndáním z trouby je raději vyzkouším zapíchnutou špejlí ;).






Komentáře

Oblíbené příspěvky