Malinové brownies

Jelikož jsem se snažila dostat blog víc mezi lidi, tak jsem se přihlásila na blogerky. Na blogerkách je každý měsíc nějaká výzva. Napíšete, co byste z vybraných surovin chtěli udělat a pokud vás vyberou, můžete se účastnit. Po delším přemýšlení jsem se teda přihlásila a byla jsem vybrána. No, trochu si myslím, že nakonec vybrali všechny, ale třeba ne, třeba jsem fakt dobrá :D .
 
Docela mne překvapilo, že mi dovezli i suroviny přímo do domu, to jako fakt kvituju! A ještě nějaké dárečky navíc. Kdyby věděli, že jsem z dovezené a darované směsi udělala srbské rizoto, mimochodem směs úplně luxusní, asi by je kleplo :D. Nikomu to neříkejte, ale takový to červený rizoto ze školní jídelny prostě zbožňuju! Ještě pořádně posypaný sýrem! Uáááá!
 
Tento měsíc to bylo něco z mražené zeleniny a ovoce od Dione. Vybrala jsem si z ovoce maliny. Maliny miluju a čokoládu taky, takže malinové brownies byla jasná volba! A je to taková neokoukaná rychlovka.

 
Ingredience:
 
200 g čokolády (použila jsem 70% čokoládu, na kvalitě rozhodně nešetřit, ovlivní to finální výsledek víc, než byste chtěli)
100 g mléčné čokolády
250 g másla
200 g cukru
4 velká vejce
špetka soli
140 g hladké mouky
40 g kakaa
200 g malin
 
Rozhřejeme troubu na 180°C. Formu 20x30 cm si vyložím pečícím papírem.
 
Čokoládu nalámeme na menší kousky a spolu s máslem a cukrem rozehřejeme ve vodní lázni. Necháme trochu zchladnout a postupně přimícháme jedno vejce po druhém.
 
Do misky si prosejeme mouku s kakaem a solí a promícháme. Postupně přimícháváme do čokoládové směsi a nakonec přimícháme polovinu malin.
 
Těsto vlijeme do formy a poklademe zbylými malinami.
 
Pečeme 30 minut. Zkusíme špejlí. Necháme vychladnout a krájíme.

Tipy a triky

Pokud dáváte zmražené maliny, připravte se, že těsto tuhne. Rozetřete nahřátou lžící :).
Mražené ovoce nikdy nerozmrazujte a vařte přímo ve zmraženém stavu. Nikdy byste nedocílili celistvosti ovoce. Docílíte spíš kaše, než krásných velkých kusů jako na obrázku ;).

 
Na závěr bych ráda dodala, že mražená zelenina a ovoce je vychytávka, která vám šetří čas i peníze. A pokud máte rádi a podporujete české značky a také kvalitu, tak zkuste DIONE. Já jsem byla velice spokojená kvalitou i celistvostí ovoce i zeleniny. Brownies i srbské rizoto zmizelo beze stopy! :) 
 
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky